Tuesday, May 24, 2011

sedih :(


knp aku sedih???..huhu....korang sume nk taw..arini dah ari ke2 aku kena cirit birit..yaAllah,hnya Mu yang taw betapa sakit n seksa nye..dh la aku ngah praktikal..kalu x..dh lme aku amik mc n rest kt umah...aku sbnrnye masih musykil pe punca aku kena cirii birit nie..sume nie berlaku sehari selepas aku g kenduri kt kampung aida di salak tinggi,nilai...xtaw lauk pe yg aku mkn smpai leh bt aku kena nie..sb xsume yg g kenduri 2 kena perkara yang sma cm aku...setkat nie yg aku taw 4org tmasuk aku...adoii,pedih seh perut aku..dh la penat trun nek tngga nk g toilet..btol2 cubaan utk aku mnggu nie...huhuhu..aku dh lme sbnrnye xkna bnda alah nie...seksa tol..ma,abh adik tolong along...:'( ...aku lak jenis xsuka amik ubt..bia je baik sndri tp entah bila la akn baik nie...da member aku sorng 2 ckp nk elok mkn pucuk jambu batu tp mna la ak nk cri pkok jmbu kt umah aida nie...kt umah ak len la..mmg da pkok 2...:(... yg aku taw mkn pil cek te aun je...:)...aku rse cm penat je..lesu...sume la...ump..oke la..ckup la aku cite sal dri aku arini..kat cnie da link kesihatan..leh la korang tngok2 ye..:) info sihat oke la..daa..wsalam..tkcre sume..muahh :D
TQ kerana sudi meluangkan masa korunk baca entri eziey ye...so,rajin2 la tinggalkan nasihat :)

0 00 orang komen!:

Post a Comment

Sudi-sudi lah komen ye walaupun ' ^ __ ^ ' tQ ...:)